«Майстерліфт» підтверджує прихильність Політики в сфері якості

«Майстерліфт» повідомляє про продовження роботи щодо підвищення якості надання послуг своїм клієнтам. У рамках даної діяльності ми на системній основі впроваджуємо офіційну «Політику у сфері якості компанії «Майстерліфт».

Вся діяльність компанії спрямована на прихильність нашим принципам:

  • Клієнт завжди правий. Він є головним джерелом нашого добробуту і розвитку, який потребує безумовної поваги.
  • Сучасність – завжди йти в ногу з часом і на крок вперед, використовуючи в своїй діяльності сучасні технології і методи управління.
  • Якість наших послуг повинна відповідати вимогам Замовників і перевершувати їх очікування.

 

Мета нашої компанії —

здійснення сервісного обслуговування

ліфтового обладнання

на найвищому рівні!

Для реалізації Політики керівництвом «Майстерліфт» визначено основні напрямки:

  • Задоволення вимог наших замовників є першочерговим завданням Компанії і тому для його виконання весь персонал, без виключення, прикладає максимум зусиль і несе персональну відповідальність за свій внесок у цій співпраці.
  • Кожен наш співробітник насамперед турбується про якість роботи, яку він виконує і не допускає передачі результатів своєї роботи, якщо вона зроблена неякісно.
  • Основою якісно виконаних робіт є кваліфіковані спеціалісти, тому весь персонал Компанії розглядається, як найважливіше та визначне надбання і Компанія намагається максимально розкривати потенціал кожного співробітника.
  • Ми розуміємо, що в нашій роботі із нашими постачальниками, ми є взаємозалежними, тому ми спрямовані на довгострокову, взаємовигідну та конструктивну співпрацю із нашими постачальниками.
  • Для того, щоб система менеджменту якості дійсно працювала, головною і необхідною умовою є розуміння  цієї політики і принципів кожним співробітником.
  • Компанія приділяє значну увагу ризикам задля попередження та мінімізації непередбачених обставин.
  • Компанія виконує вимоги і постійно покращує результативність СМЯ на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2015.
  • Керівник Компанії та керівники структурних підрозділів повинні бути лідерами в діяльності із забезпечення якості.